miércoles, 31 de octubre de 2007

8

1. A familia, nomeadamente a miña filla. Debe ser cousa do "xene egoista" que dicía Dawkins.

2. O hedonismo en todalas súas vertentes. En particular no sexo, máis tamén no teatro, na música, na literatura, no lecer, nos xogos, na troula...

3. A amizade. A conversa de vagar, a confidencia cómplice.

4. A natureza. En todolos seus sentidos e con todolos meus sentidos: contemplación, disfrute. Subir unha montaña, navegar co son do vento que esvara polo pano das velas, durmir co ronsel das estrelas.

5. O coñecemento. Esa inquietude por aprender algo todolos días, sentirse marabillado por esa descuberta inesperada. Aprenderlle a alguén eso que non imaxinaba.

6. Eu. Ver como cambio. Ser testemuña do meu propio progreso. Tentar de darlle un rumbo axeitado a miña vida. Ser recoñecido

7. A xustiza. Son especialmente sensible as inxustizas, sexan do tipo que sexan. E cada vez o son mais. As veces algúns feitos fánseme especialmente insopotables e sofro por elo. Resúltame reconfortante cando vexo que se fai xustiza

8. E por último O Futuro, estou certo que o máis máis importante da miña vida está ainda por vir.

Quen isto lea que siga a bola. Eu cumplín
Arumes,
Raiña



3 comentarios:

Anónimo dijo...

É vostede un espíritu sensible e intrépido. Non o dubidaba.Gustóume o seu Meme. Bicos memos.

torredebabel dijo...

a familia e a amizade veñen soando con forza neste meme porque, dende logo, somos de onde vimos e somos con quen estamos. Sensible, coma dixo Lula fortune.

Ana Bande dijo...

Pois eu o imaxino a vostede agora mesmo coma un Ulises, que escoita gozoso o que lle din as sereas